Luka Tišler ima v multimedijskem ustvarjanju več kot 15 let delovnih izkušenj, saj je sodeloval z raznolikimi naročniki, od majhnih studiev do velikanov, kot sta Adidas in Spotify. Kot samostojni svetovalec in ustvarjalec vsebin izbira projekte, ki mu nudijo kreativni izziv in mu omogočajo raziskovanje novih obzorij. Njegova strast do inovacij ga je v zadnjih dveh letih pripeljala do poglobljenega dela z umetno inteligenco, predvsem na platformah Midjourney in Stable Diffusion.
Svoje obsežno znanje deli na delavnicah, namenjenih agencijam in studiem ter vsemi, ki jih zanima to revolucionarno področje. Poleg tega stoji na čelu raziskovalnega oddelka za umetno inteligenco v inovativnem podjetju Katalist, kjer nadaljuje raziskave in razvoj na tem področju. Luka združuje svoje vloge vsebinskega in multimedijskega ustvarjalca in verjame v moč umetne inteligence kot partnerja človeški ustvarjalnosti, ki prinaša neomejene možnosti za preoblikovanje ustvarjalne industrije.
PREDAVANJE